I'm gonna dance with somebody

Shit, sämsta uppdateringen idag, haha, och jag som verkligen haft hela dagen på mig.
Orkade väl bara inte.. Kvällen  igår var freaking awesome. Vi förade hos Johan och
för min del blev det väl lite mycket redan där, hehe... Vid 22.30 gick vi de 5 minutrarna
det tog till Ace där vi dansade järnet hela kvällen. Träffade en massa folk man kände, bland
annat NATHA, underbart att träffa henne igen! Jag drack bara vatten på klubben, för att
inte spåra totalt. Blev perfekt och jag höll mig på topp hela kvällen!
Tack mina fina underbara älskade vänner för att ni gör mitt liv så jäkla bra



Kommentarer
Postat av: Nathalie

Det är du som är underbar och jäklar vad kul det var att se dig igen <3333

2010-04-12 @ 17:17:58
URL: http://thesumofalltears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0