Some dance to remember, some dance to forget

Alltså det här är inte helt ok. Jag tror min kropp sa ifrån ordentligt igår..
Har ju festat, dansat, sovit lite, ätit dåligt och tränat mycket de senaste
dygnen och igår kom resultatet. En extrem huvudvärk och brännande ansikte.
Men eftersom Ida hade skiva och jag lovat att gå så fick jag något piller
(typ alvedon av Fia) sen gjorde vi oss i ordning. Lite senare kom Natha
och Sara, vi förade i badrummet samtidigt som vi fixade det sista och
sen bar det av till EGO där skivan var.


Temat var klä dig som en stjärna. Jag var Lady Gaga i brownieformat.
Hade sjukt kul. Men tröttheten slog till hårt. Johan var och förblir världens
ängel som gav oss sina nycklar och lät mig och Fia sova där, 2 minuter
från klubben, skulle nog svimmat och jag skulle försökt ta mig hem
själv... Idag är jag så trött. Tänkte ha en vilodag, men vill samtidigt
träna, ska kanske ta ett besök på gymmet? Har ju inte varit där på
ett tag.

Bilder från igår kommer lite senare, ska diska och ta en powernap nu.

Kommentarer
Postat av: alice

tjaaa kusin!

tänkte att du kasnke vill kolla in min och min kompis nya musik blogg? iaf du känner att du vill det klicka:

www.musicadelasanta.blogg.se

2010-04-20 @ 19:59:35
URL: http://musicadelasanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0