Sometimes one word is all you need to hear



Alla söta som ringer och messar och undrar och frågar är helt underbara.
Alla har ju sina ups and downs liksom, och jag tror, jag hoppas att det är
påväg upp igen. jag skriver ju iaf, haha, ett gott tecken.


Musik är seriöst den bästa terapin, oavsett vad som hänt eller
hur man mår. Jag överlever inte utan musiken. Och det bästa
av allt är när man får höra en ny låt av en ny artist som man inte
lyssnat på förut, och den bara fastnar liksom. Älskar känslan av
att vara helt beroende av en låt och bara lyssna på den på
repeat tills man kan den utan och innan. Lyckan var total när
jag klickade på länken till min kusin och hennes kompis nya
musikblogg. Helt underbar, så kolla den och njut av najs musik!

peace out!


Kommentarer
Postat av: alice

åh vad glad jag blir av att du tycker att bloggen är bra! :D

och du har så rätt, man kan verkligen inte leva utan musik. musiken är allting. jag skulle inte klara en dag utan musik ! :o



ses vi på middagen ikväll? :)

2010-04-23 @ 07:19:10
URL: http://musicadelasanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0