If there's something I can't change, I'll live around it

Haha, fastnade framför Bella & Tyra show, älskar verkligen det programmet!
Gick väl upp vid nio och tränade, armar, blää, haha, har ont i hela kroppen efter
igår, kom på att jag inte stretchade efter springturen, whoho, bra gjort!

Åt frulle, världens godaste smoothie: Banan, vinbär, jordgubbar, apelsin och ananas och lite yoghurt.
och två kokta ägg med kaviar och ruccola, mumsis!


Och nu då? Solen kikar fram trots alla gråa regnmoln, ett gott tecken antar jag.
Tänkte gå ut och springa när frullen har lagt sig. Jag hoppas denna entusiasm
håller i sig mer än de få dagar den brukar.. Mår ju så mycket bättre när jag
tränar. Sen ska jag till smörgåsbord (en affär för oss köksnördar) med Sebban
och kolla runt, har inte pengar att handla för än, men skriver upp det jag vill ha
så får jag köpa det senare :)

Sen ska Sussie komma över ♥, och sen har jag inga planer, vill ut och dansa men ska
göra det imorgon, söndag och måndag = studentskivor, så man kanske ska chilla, bio?
Hmm, ajuste jag och syster skulle försöka dra till friskis och träna.
Blir nog en bra dag idag :) Hoppas det gäller er också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0