Café for friends

Åh vad underbart med lite sol efter allt jäkla regn!
Idag har jag jobbar mellan 10 och 14, skönt med ett kortare pass nu :) Efter jobbet åt jag en caesarsallad
och sen cyklade jag upp till mörby och tog tbanan in till stan.
Jag mötte upp Maria och vi promenerade runt på söder, handlade cykellås, en ost och ett par
snygga solglasögon. Sen satte vi oss på ett av mina favoritfik; For friends. Där finns det "gör din egen
sallad" och man får mycket mat för lite pengar. De gör kakor och sånt själva vilket är ett stort plus.
Dessutom är kaffet billigt, en latte kostar 25 kr, I liiike ;)

Jag drack en chailatte, en "orginal" inte med sån där syrup, utan med riktigt chaite och mjölk.
Det var lagom suktande att se Maria sitta och äta en stor, kladdig kladdkaka med grädde... Men
jag stod emot suget och sörplade på min varma kopp istället. Tack gumman för en riktigt mysig dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0