Helgen



Ett tag sen jag skrev va?! Men helgen har varit ganska fullspäckad! Igår så jobbade jag ju med Mattias Larsson som enligt mig är Sveriges bästa kock. Han är ödmjuk och rolig och dessutom vill han verkligen lära ut. I vilket fall så serverade jag på en privatfest där Mattias och hans kockpoolare Peter stod och grillade och bjöd på annan mat. På denna privata fest befann sig många högt uppsatta människor i Sverige. En del VDar för olika mediaföretag: Sveriges radio, Svt samt kända tv profiler. Om jag var livrädd för att spilla och tappa saker?.. SVAR JA.

Kom hem vid 2 tiden, sov några timmar. Sen har jag packat och börjat flytta in i lägenheten. Underbart, helt underbart. Hörs senare. KYSS. ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0