Holy shit! Jag har sån träningsvärk i hela kroppen efter mitt tvsläpande igår. Hela nacken är helt stel, och när jag tränade imorse så bara skakade armarna. Jag kanske ska strunta i att packa upp den där tvn och gå en halvtimme med den varje dag i stället, lär bli värsta biffen ;)

Körde i alla fall den träningen jag skulle och nu har jag ätit plockfrulle. Lite stekt korv, 1 kokt ägg, en kopp misosoppa och så gjorde jag milkshake med banan, jorgubbar och lite mjölk och grädde. Sjukt gott, smakar glass xD

Blir jobb ett tag nu, sen ska jag hem och packa ihop mina prylar, betala räkningar och ta en långpromenad med voven. Hörs sen!

/E ♥

Kommentarer
Postat av: sussie

svar men den finns ju på fb :P ?

2010-08-25 @ 14:36:00
URL: http://susspix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0