She's the type of girl that makes you feel better



Åh, jag älskar min snygga, underbara vän som alltid får mig att må bra. Trots att håret hänger och sminket rinner och conversen är fyllda av vatten säger hon fy fan vad snygg du är idag, du har verkligen matchat allt så jävla rätt. Den egoboosten var det enda jag behövde, alkohol kan slänga sig i väggen. Komplimanger är den nya fyllan, haha ;D

Vi har verkligen haft en supermysig kväll och dansat oss svettiga till Michael Jackson och Mando Diao. Strax före 1 började Helene må dåligt, så då drog vi hem. Helt lagom för min del eftersom jag har jobbat hela dagen. Nu blir det sängen och imorgon ska jag bara ta det lugnt. Puss på er

/E ♥

Kommentarer
Postat av: malvina

de e väl inte så konstigt att helen säger sanningen, varför skulle hon ljuga lixom??

du e skit snygg ester och du har cool stil alltid snygga kläder och smink och allt du gör och hur du klär dig och ser ut e awsomexD<3

2010-08-08 @ 23:33:52
URL: http://malvinamacova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0