Time flies



Jaha, hur hände det här? Hur blev en liten ovetande bebis en vuxen kvinna? Haha okej, kvinna var väl att ta i ;), men 20 år, när jag var yngre tyckte jag att folk som var 20 år, hade typ ett steg kvar i livet och det var att bli gamla och få grått hår...

I helgen flyttar jag hemifrån, tidigare i år var jag på en 4 månaders resa i Asien med mina vänner, och de senaste 7 åren har jag jobbat och tjänat egna pengar. Jag har arbetat mig uppåt och blev vice restaurangchef vid 18 års ålder. Jag har byggt upp relationer och skaffat mig livserfarenheter. Jag har gått halva mitt liv i skola och alltid kämpat och gjort mitt bästa. Jag har fått stipendium för bästa kockelev, och jag lever i en värld omgiven av folk som faktiskt älskar MIG. Men trots det så vill jag bli bättre och jag vill kunna säga att jag har åstadkommit något i mitt liv. Samtidigt som jag sitter här och tänker, fan alltså, det är inte alla som har kommit såhär långt i sina liv i min ålder. Så jag borde verkligen vara nöjd.

Som jag nämnde tidigare så kommer jag flytta i helgen. Idag jobbar jag långpanna och imorgon ska jag göra ett jobb för kocken Mattias Larsson, och så ska jag packa ihop resten av mina grejer här hemma. Så det blir nog lite tomt här under de närmaste dagarna, har jag tid så hörs vi såklart, annars får ni ha en grym helg!

/E ♥


Kommentarer
Postat av: Nathalie

SV: KLART JAG HÄLSAR PÅ!!! <3<3<3<3<3

2010-08-28 @ 11:20:40
URL: http://thesumofalltears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0