Morgonstund...

Morning snyggingar! Helt underbart väder idag. Jag gick upp vid åtta och satte mig i bilen med mamma och poppy. Vi åkte till skogen och tog en timmes powerwalk bland barr och rötter. Jag som egentligen inte får träna på helger, men att gå är ju inte riktigt att "träna". Sen åkte vi hem, svettiga och varma. Då kläckte jag idén om att ta ett morgondopp, och mamma var för en gångs skull med på noterna. Så vi drog på oss badkläder och vandrade ner till vattnet. Det var helt vidstilla, känslan av att dyka ner i det spegelblanka svala vattnet var helt underbar. Vi sa att vi måste göra om det imorgon också!

Har precis ätit rökt lax till frulle. Och nu ska jag sola och läsa lite i Egoboost som kom i förrgår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0