Bildbomb från igår

Ok, lite kort om kvällen:

- Svetten rann vilket resulterade i att Johan lånade Ronjas linne, passade honom perfekt xD
- Sebbe hade gjort världens godaste paj och jag satt och gröpte ut innehållet ur den
- Kräftor är mer jobb en mat, men perfekt att äta om man har mycket att prata om
- Jompa rökte på, salladsblad är det nya gräset
- Jag var fullast av alla, trots att jag bara drack ramlösa hela kvällen
- Räkor är kåta även när de är döda och frysta
- Killar ska alltid klättra i träd så fort de ser ett
- Jag var astaggad på att gå ut men när min ramlösekick hade lagt sig blev jag en zombie istället
- Jag älskar mina underbara vänner


Kommentarer
Postat av: JESSICA JÖNSSON'

åh vad gott!

2010-08-18 @ 13:18:27
URL: http://jeessicajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0