Chillkväll

Alltså holy crap vad det var mycket att göra på jobbet idag. Jag och Freddie kom inte därifrån föräns vid tio och nu är jag rätt trött. Tur för mig att jag gick upp tidigt imorse och tränade så jag slipper göra det nu. Körde ett rätt kul pass; kondition i 20 min och sen styrka; armar, rumpa, mage och sen körde jag freestyle, haha hoppade runt och dansade med böjda ben, min tolknig av afro dans, skaka rumpan och tuttarna, donkey kong style typ.

Nu ska jag kolla på ett avsnitt av Seven Ages of Rock, Fredrik tipsade om det programmet. Och sen sovaaaa. Imorgon ska jag träna ett pass på friskis och sen gymmet. ÄNTLIGEN!!! Sen ska det handlas lite på mellandagsrean (iaf fönstershoppa..) och efter det ska det handlas mat till hemmet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0