...

Som ni kanske har märkt så pratar jag inte så mycket om min pappa här i bloggen. Det är därför att han inte är en så jätte stor del av mitt liv om man jämför med min mamma och min syster. Mamma och Pappa separerade när jag var sex år, pappa bor 20 minuter ifrån oss men jag och han har aldrig haft en lika bra relation som t.ex. min syster och han har. Jag tror tyvärr inte att vi kommer att få det heller. Igår hade mamma bjudit honom, mina småsyskon och hans fru på middag hemma hos henne. Jag hade inte tänkt komma, men igår gjorde jag det, och det var rätt mysigt. Jag stannade bara en timme, men jag har bestämt mig för att jag ska ge den en chans till, vår relation alltså. Kanske aldrig blir helt perfekt, men den kan ju bara bli bättre...
Bild på pappa för många år sen..

Kommentarer
Postat av: SussPix

<3

2010-12-27 @ 11:39:54
URL: http://www.susspix.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0