Listan

Hejheej, min jul har varit awesome, fina presenter, god mat men framför allt gemenskap med familjen, släkten och mina underbara vänner. Tackar och bockar för det. Jag har en massa bilder, men dom kommer nog droppa fram lite då och då. Nu ska jag nämligen visa er en lista jag hittade på en annan blogg. Jag tänkte börja imorgon med Day one, och alltså skriva tio saker jag vill göra innan jag dör. Ska vara 100 % ärlig och öppen med mina svar. Kan bli kul för er som inte känner mig så bra ;)


Day One: Ten things you want to do before you die.

Day Two: Nine things about yourself.

Day Three: Eight ways to win your heart.

Day Four: Seven things that cross your mind a lot.

Day Five: Six men you think are totally handsome.

Day Six: Five things you like to do.

Day Seven: Four turn offs.

Day Eight: Three turn ons.

Day Nine: Two favorite songs.

Day Ten: One confession.

syster och vove på julafton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0