och nu har jag också fallit ner i träsket...

det här suger balle. att vara sjuk alltså. Igår slutade jag jobba klockan 2, åkte upp till mörby och handlade ägg, avokado, halstabletter och hostmedicin. Min hals är så svullen så att det gör ont att svälja, och hostan har gjort att den är helt uppriven, gör ont som fan. I alla fall så gick jag hem sen, la mig i soffan och kollade på en film, gick och la mig vid nio tiden och sen har jag legat och inte kunnat sova ungefär hela natten. Feber feber feber, hosta som måste väckt hela grannskapet... När jag äntligen slumrat till så väcks jag av en jävla idiot som ringt fel. Men jaja, jag hoppas det blir bättre snart iaf. Nu ska jag jobba, 11-21. heejeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0