Sleep tight!

Idag har varit riktigt mycket att göra på jobbet. Det känns så bra att det drar igång igen efter en riktigt kass November.. Jag älskar adrenalinkicken man får av stress, samtidigt som jag tror att det är just stressen som kommer att bli min död en mindre vacker dag :( Blev inte mycket "vila" idag inte och det känns i ryggen vill jag lova! jag har så stört ont så jag vet inte vad jag ska ta mig till, jag ska testa ligga på spikmattan ett tag nu, önskar jag hade en sån där vetekudde man kan värma och lägga där man har ont, tror det skulle hjälpa faktiskt .. :) Men nu är det som det är med ryggen och jag tror att jag är extra känslig nu när jag inte tränat på snart en månad, musklerna bara tynar bort.. blääää!!! Har iaf ätit en god middag, lite päron, ost, parmaskinka, kesella och lite russin och nötter och läst några kapitel ur min bok.. Ska sova nu, jobbar imorgon också..
Ajuste, måste bara berätta en sak.. Jag tog med jobbtelefonen hem för jag hade lite jobbsamtal att ringa och jag har typ inga pengar kvar på min egen telefon.  Vid halv tio ringer telefonen, vi stänger åtta, men jag tog upp telefonen och svarade väldigt överdrivet trevligt: CGs pizza Nora torg vad kan jag hjälpa till med? Och så var det en snubbe som ville göra en stor beställning tills imorgon klockan 12. Han var fett glad för att jag hade tagit emot beställningen och jag var också glad för det för nu får vi in en tusing i början av dagen bara sådär liksom. woohoooo.

haha, intressant för er va..?! Fan vad trist att lyssna på mitt jobbsnack, har inte hänt mkt annat idag.. eller jo det har det iof, men det kan jag inte berätta.. Så bäst att jag försöker sova lite nu istället för att tråka ut folket.
Ha en grym lördag!!!!
(ingen utgång ikväll heller, orkar inte, men man kan väl ha kul på egen hand, eller?..)

Kommentarer
Postat av: lilsis

Vad är det som har hänt som du inte kan berätta? :D

Då är vi två gällande utgång i helgen.. Har varken kraft, lust eller pengar. Men vi är glada ändå för vi har julgodis :D

2010-12-18 @ 23:18:53
URL: http://scenbloggen.se/johannanordqvist

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0