Söndag, jobbar 10-17

Hejochhåååå. Drömde mardröm igen; min tatuering tynade bort efter att jag peelat benen och ingen tatuerare jag gick till kunde göra om en likadan. Och tydligen låg hela min identitet i tatueringen så jag blev en Nobody.. fattar ingenting, vad vill den här drömmen säga mig liksom?.. :(



Här kommer en liten lista om mat och dryck som jag hittade på en blogg.. Nu vet ni lite mer om mig ;)

Varm dryck
Latte
Kall dryck San Pellegrino (bubbelvatten)
Alkoholhaltig dryck Vitt vin
Drink Mojito, Strawberry 
Pålägg Ägg och kaviar
Grönsak Gurka, lök
Frukt Ananas, Melon
Bär Smultron
Krydda Nymalen svartpeppar
Godis Choklad med lite flingsalt, salt lakrits, surt
Snacks popcorn
Choklad Marabou sensation med karameliserad mandel och havssalt
Ost Gruyere, parmesan, tallegio
Sallad kycklingsallad med fetaost, avocado och god vinägrett
Tårta Cheesecake
Bakverk Munkar, winerbröd 
Sås Bearnaisessås, BBQsås
Glass B&J's, hemgjord
Snabbmat Thai, Pizza 
Flingor All Bran, 
Pizza Heta räkan, Ceasar, Kebab, Smokey Mac (se cgspizza.com)
Naturgodis/Nötter äpplen med kanel doppade i yoghurt, paranötter, macadamianötter
Soppa tom kha gai
Utländskt kök Asiatiskt, texmex, italienskt
Halstablett/Tuggummi Emser/Extra white
Äter inte Inälvsmat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0