Söndagsmiddag och nostalgi..

Blev inbjuden till Söndagsmiddag hemma hos Mamma. Så jag ska åka dit nu och äta bakad potatis med lax och grejer. Bilden är från Koh Lanta, vi bodde på en strand så långt bort från centrum som vi kunde, så vi var nästan de enda på den sidan ön. Hittade en liten restaurang vid en klippvägg där vi spenderade nästan varje kväll, bilden är tagen när vi ligger på några kuddar och äter, dricker drinkar och bara snackar skit med personalen på stället. Jag vill tillbaka, jag måste tillbaka, Thailand fångade mitt hjärta, och vårt förhållande är inte över än. Nästa år kanske, jag tror jag ska satsa på det. Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Raymondmary

Much to think about excellent web-site!! On a purely personal level "what is Love" section gave much insight into this complex subject.

2011-01-13 @ 16:33:18
URL: http://raymondmary.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0