Julen när den är som bäst

Igår kväll blev det julbak @ Casa del Borges. Jag och Freddie hade handlat en massa olika ingredienser i måndags och runt nio igår kväll samlades; Johanna, Jeppe, Freddie, Martin, Märta, Charlotte och jag hos pojkarna Borg och började baka och fick även sällskap av mamma Borg. Vi gjorde det vi kände för vilket resulterade i en hel del annorlunda julgodisar och kakor. Vissa mer lyckade än andra ;p Jag tror jag talar för alla när jag säger att vi hade en sjukt kul kväll. Den innehöll ALLT; Glöggdrickande, dans, falsk sång, bakande, ätande, rasistiska påhopp, pepparkakspizzor, whiskey, mandelmassetuttar, fler rasistiska påhopp, mjöliga kläder, rapar, julmusik och skratt, skratt och ännu mer skratt. Jag tackar och bockar för en en grym kväll ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0