MUI NE

Hej yo! Jag vet att jag knappt skrivit nagot pa senaste tiden, men vi har verkligen inte haft tillgang till internet. Mui Ne ar i alla fall mitt paradis, och jag kommer verkligen sakna det.. Vi aker harifran ikvall klockan 1 pa en nattbuss som tar 6-7 timmar. Imorgon bitti kommer vi fram till Natrang, dar vi inte vet hur lange vi ska stanna. Vadret ar super, sol vind och vatten varje dag. Aldrig for varmt, men laaaangt ifran kallt.. Det enda jobbiga ar nar man ska sova.. da blir det varmt, och fuktigt och svart att andas, och myggigt, men det spelar ingen roll, for jag alskar det har landet!

































































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0