solpaus

Yo. Nu nar vi ar hogre upp i Vietnam ar vi ocksa mitt inne i deras vinter, sa idag har det regnat lite, och det ar faktiskt ganska kallt.. 20 grader sa jag har passat pa att skriva vykort, shoppa i varuhus och last lite. Ganska skont faktiskt. Imorgon ska vi upp klockan 6 for att aka ivag till DMZ som ar en gammal militar zon dar vietnameserna gomde sig under kriget. De har byggt som en stad med skolor, rum, kok och allt under jorden. Sa det ska bli spannande att se.. utflykten tar 12 timmar, sa foton och sant kommer val pa fredag.

Jag, Charlotte, Rasmus och varan nyfunna van Sandra bor pa ett riktigt bra hotell med badkar, ac, balkong och tv, man far roomservice och de baddar och stadar varje dag, kostar ca 30 kr natten per person. haha, har lever man som kungar!

Jaja, klockan narmar sig nio har, sa jag ska nog sova nu eftersom vi ska upp sa tidigt. Som sagt sa kommer lite bilder pa fradag, hall ut och kolla denna kille sa lange ;) ! puss


Kommentarer
Postat av: malvina

HAHA, tkr du han e het:P?. fast han va faktist rätt snygg, men slår INTE Rabihbisen:P <3 saaknar diig<3

2010-01-14 @ 13:21:08
URL: http://malvinamacova.blogg.se/
Postat av: Runeanja

Very interesting & professional site. You done great work.

2010-12-14 @ 09:42:51
URL: http://runeanja.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0