Födelsedagsfirande

Najs med sol idag igen... Vädret för helgen ser så osäkert ut, ena dagen står det
att det ska bli regn, och andra dagen står det att det ska bli sol. Det är ju iof oftast
lite bättre väder ute i skärgården!

Idag kommer jag ha fullt upp hela dagen. Nu ska jag gå iväg till jobbet, jobbar 8-14. När jag
slutat kommer Jocke, Arvid och Sussie och hämtar upp mig på jobbet och så ska vi åka iväg
och handla mat till seglingen. Efter det ska jag om jag hinner hem och duscha och fixa mig,
och annars får jag gå som jag är, och efter det ska jag åka direkt in till stan, leta present
till min älskade Fia som fyllde 19 i torsdags. Klockan sju ska jag befinna mig hemma hos henne

och så blir det födelsedagsmiddag med alla hennes vänner. Blir great!
Så hoppas ni får en underbar dag, jag har btw gjort illa ryggen, vred till den på något konstigt
sätt när jag tränade imorse... Hoppas det blir normalt snart igen! PUSS


Världens vackraste Fia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0