Från och med du

Jaha, det blev ju en hel uppsats det där. Men en blogg är väl till för att skriva
av sig? Eller har jag missuppfattat det helt?! I vilket fall var det
inte meningen med något himla depprat, var bara tvungen att gå igenom lite
historia för att folk som inte känt mig hela livet eller inte känner mig alls ska
förstå. Jag mår i alla fall bra och sitter inte här och bölar över mitt liv eller så
om ni trodde det, sitter snarare och ler för mig själv när jag tänker tillbaka på
alla roliga minnen man har från tidigare år.

Haha nu börjar jag ju fan skriva en uppsats här också, så nu säger jag tack
och hej. Måste bara lyssna en gång till på den här söta låten med Oskar Linnros.

Sov sött snyggingar ;)


Kommentarer
Postat av: felicia

SV. tack så mycket :)

2010-07-18 @ 23:51:01
URL: http://feliciasj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0