Hälsorapport


Simmade en halvtimme med mamma och vi bastade och körde på ansiktsmask, peeling och inpackning.
Till middag hade mamma gjort lasagne men det får jag ju inte äta, så jag gjorde en tonfisk sallad istället.

Under seglingen har jag ju käkat ganska bra mat. Inga kolhydrater och inget socker..
men vi har ju ätit oftare än vad jag brukar göra hemma, och haft lite mys på kvällarna. Då har jag käkat
nötter och dippat grönsaker. Nu kollade jag, och jag har gått upp ett och ett halvt kilo av de 5 kilona jag
gått ner under de 3 veckorna jag kört på det här sättet... Men jag känner faktiskt att under de här fyra
dagarna av semester var det ok att äta lite mer och inte träna för man måste ju få leva lite också...

Men imorgon är jag back on track och det blir träning och strikt med maten igen. Nu är det dags
för film och mys, ska kolla på Prinsessan och Grodan, och sen The proposal om jag orkar...

Föresten så älskar jag färgen på nagellacket jag fick låna av Sussie, är från H&M, ska köpas så fort
jag får tid!

/E

Kommentarer
Postat av: FIONA - en ointressant vardag

har också den nagellacken, love it! :D

2010-07-26 @ 00:32:13
URL: http://lovefiona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0