It's an uphill climb

Morning snyggingar!
Jag har sovit ganska oroligt inatt, har kanske något att göra med att det är åska i luften eller något.
Har käkat avokado med kräftröra till frulle och nu är det dags för långpanna på jobbet igen. Ska jobba
med min Fia idag, vi har mycket tid att ta igen! Hoppas ni får en underbar dag! :)

ps, idag kommer min familj äntligen hem, jag är galet sällskaps sjuk efter 1 hel vecka ensam i lägenheten! ds.






























Jag och Sussie på Arvids landställe för några veckor sen..

Kommentarer
Postat av: felicia

hej! fin blogg :)

kolla gärna in min & kommentera.

kram

2010-07-18 @ 10:36:18
URL: http://feliciasj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0