They were sitting in the strawberry swing


Jag har tränat mitt mördande morgonpass med kondition 2 och ben, jag dog. Nu har jag ont i knät, det sög
ju ;) Har packat färdigt det sista, och nu sitter jag här med en stor skål färska hallon och jordgubbar...
Ska strax dra ner till jobbet och jobba min sista långpanna på fyra dagar! Efter jobbet ska jag möta upp
Sussie och Jocke och så åker vi direkt till Arvids landställe där båten är. Vi sover på båten inatt så vi kan åka iväg så tidigt som möjligt imorgon bitti. Så jag vet inte om vi hörs mer på ett tag nu.. Kanske något från mobilen,
ni kan ju iaf vänta er galet mycket snygga bilder på söndag kväll :) Och hörrni, håll tummarna för att
vi får bra väder!
pusspuss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0