BANGKOK BABY, BANGKOK!

MIN ALSKADE STAD, VI AR TILLBAKA!

Det blev bara 2 dagar, men det ar battre an inget! Vi var pa bio, sag the book of Eli som enligt oss alla
ar en av varldens basta filmer. Den var sa jakla haftig, vacker och underbar pa samma gang. ALLA
MASTE SE DEN, sen om man inte gillar den sa fine, men ge den en chans!

Elsas Mamma och hennes man motte upp oss sa vi gjorde lite turistgrejer. Vi akte med farjan
pa floden och fick se endel av Bangkoks slum.. Sen promenerade vi runt i Chinatown och at
pa en restaurang som lag precis vid vattnet. Mysigt!

Den 3e mars gick mitt och jompas flyg till Malaysia sa da sa vi byebye.






Charlotte och jag hittade varldens roligaste popcorn xD



Aka tuktuk :)



Vilse i Chinatown



De hade gatubio :)



De salde hajfenssoppa overallt. javla vidrigt!



Sushikalas, kostade lite mindre an 50 svenska kronor for allt det dar!



Haha, vi korde spel pa spelvaningen i Shoppingcentret Esplanade. Korde basketspel
och guitarhero, hur kul som helst. Man ska vara barn sa lange som det gar!

PS. ELSAS MAMMA HADE MED FINNCRISP TILL MIG, MARABOU TILL JOMPA OCH GRILLCHIPS
TILL CHARLOTTE, LIVET KAN INTE BLI BATTRE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0