Canon G 11





Efter var lilla utflykt akte vi till shoppingcentret och kakade sushi pa rullande band, alskar nar man
ater det fran bandet, det blir sa mycket roligare da...

Sen kopte jag och Rasmus varsin kamera, han kopte en systemdigital och jag kopte som sagt en
Canon G 11 som ar ett mellanting mellan en systemkamera och en digitalkamera. Haha, sussies reaktion
var: INTE CANON, men jag trivs bra med den speciellt eftersom jag bara haft canon tidigare
och darfor har koll pa hur funktionerna ligger och hur den dunkar. Riktigt nojd och jag gjorde en
ganska bra deal efter mycket tjat:

Kameran, 8 gb vattentatt snabbt minneskort, 2 kameravaskor, rengorningskit, linsskydd, skarmskydd, varldstackande garanti = 3500 svenska kronor. Hemma kostar bara kameran mellan 5200- 6000 kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0