En dag pa stranden

Hello :) Idag har varit en riktigt skon dag, har inte gjort nagot speciellt alls faktiskt.
Sov till tio vilket jag verkligen behovde, kakade frulle pa en av favvohaken, restaurangen Happy.
Efter det tog jag mina grejer och gick de 10 metrarna till stranden dar jag lag med en bok
om vanskap, ipoden och solglajorna. Efter nagra timmar blev det lunchdags och jag gick
till Spidermonkey dar mina underbara vanner inte hade sa mycket att gora sa de satt med
mig och holl mig sallskap nar jag at en stor, god sallad. De ar alla i 30 arsaldern och jobbar bara har pa
hogsasong, jag trodde att de var max 25, men asiater ser ju iof yngre ut..

Tog en promenad pa stranden vid solnedgangen, det maste vara nagon slags parhelg nu
for det ar par overallt xD Men de ar kul, de ar sa gulligt kara sa de spelar ingen roll vad man
sager, de ar bara glada i alla fall, sallskapade med ett par fran Canada som reste med sin
8 manader gamla bebis, i 3 MANADER, skulle aldrig orka slapa runt pa en liten pipgris
sa lange, beundrar dem verkligen!


Det ar hur mycket vildhundar som helst har, sa sota, men tyvarr fulla av loss och loppor.


Mitt lilla krypin :)


I bungalown bakom min lag en svart vove, nar jag kollade lite narmare sag jag att den
hade fyra sma sota valpar som den vaktade. Under hela dagen har den sprungit ivag i
max 5 minuter och forsokt hitta mat till sig, men eftersom de ar sa fa manniskor blev
det inte mycket mat. Sa nar det borjat morkna och alla sma grillstallen oppnat gick
jag och kopte 4 kycklingspett och matade mamman med dem sa att hon i sin tur kan
ge ordentligt med mjolk till de sma sotkorvarna. Hon blev jatteglad, satt och klappade henne
ett tag och tankte pa hur mycket jag saknar min egen lilla vove som har parats i forra veckan.
Vill aka hem och busa med henne igen, eller bara ligga och borra in nasan i hennes mjuka
pals...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0