Lipe lipe, antligen har



Hello dudes, nu ar jag har och har boende och allt. On ar sa mycket lugnare den har gangen,
lagsasongen borjar narma sig sa jag har nastan hela stranden for mig sjalv. underbart!
Det ar sa roligt att alla kanner igen en, hon som brukar gora fruktshakar till mig blev helt
overlycklig nar hon sag mig igen, hon borjade grata!! De ar sa sota har, kan stanna i
min bungalow pa stranden for alltid... Men for att orka gora nagot imorgon ska jag
kaka middag pa favoritrestaurangen och sen blir det sangen direkt!

Puss pa er♥

Kommentarer
Postat av: malvina

asså jag fattar inte, vad gör du i thiland helt ensam egt? de kan väl inte va så roligt.. saaknar dig och du hade haft de mkt roligare där om jag kunnat underhålla dig med mina vackra kvällsdanser, haha, boohya<3

2010-03-14 @ 23:12:28
URL: http://malvinamacova.blogg.se/
Postat av: malvina

haha, din sällskapssjuka jävel..:P, nä, skojax), din sööta lilla sällskapssjuka gris, du verkar ju trivas att va själv, haha, skulle aldrig våga de:P

2010-03-15 @ 17:39:15
URL: http://malvinamacova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0