Lonley or just by myself

Till min kara syster som undrar varfor jag aker sjalv och som inte forstar
hur det kan vara kul sa vill jag bara saga att jag aker sjalv for att jag
ville aka hit till Koh lipe eftersom jag alskar den har on. Sjalvklart
saknar jag mina bajskorvar helt galet mycket, men nar man bara ligger
pa en strand med musik i oronen och en bok framfor ogonen ar man
anda inte sarskilt social. Dessutom finns det alltid folk att prata med
och det ar manga andra som reser sjalva som garna slar sig ner vid
ens bord och vill prata. Ganska kul att traffa nya manniskor ocksa.




Kommentarer
Postat av: Ravnmargrete

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2011-03-18 @ 14:29:36
URL: http://ravnmargrete.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0