Sjuk

Hallooo. Det har var ju lite misslyckat. Jag har gatt och fatt en ifektion i magen vilket gav mig en fruktansvard huvudvark, feber och muskelsvaghet. Jag kunde knappt sta pa benen utan nagon hjalp och varje ord var ett bombnedslag i mitt huvud. Sa det blev sjukhuset, och den resan var inte skonsam. Vagarna ar sa forstorda att bilarna knapp kan kora, det ar bara sand overallt.. sa resan tog ca en timme, och sa mycket som det guppade och sa varmt som det var. bla. Sen fick jag sitta i en javla rullstol pa sjukhuset och kordes fram och tillbaka och hit och dit och tog prover, och kissade i en burk och matte pulsen och blabla. Och restultatet visades i mitt blod. Sa nu ar det antibiotika och nagra konstiga rosa tabletter och nagra vita som ser ackliga ut. Men efter nagra dagars pillerknaprande kanns det i alla fall battre. Sa nu sitter jag har vid datorn och de andra ar och kikar pa elefanter och badar i vattenfall, och jag ar lite irriterad for jag missar en massa sol och bad och sa maste jag tillbaka till det dar sjukhuset i morgon och dar blir man ju typ mer sjuk an frisk.. sa jag far se om jag kommer hem med pesten eller inte. Dessutom kostar det en massa pengar. jakla bajs.

Jaja, nu vet ni det i alla fall. Ska lagga mig i sangen och lasa en bok och tycka synd om mig sjalv. puss och hej :)

Kommentarer
Postat av: malvina

Åh, vi blev jätteoroliga:(. madde spc, hon sa att de kunde va allvarligt och att vi isf skulle åka till asien å hjälpa dig, hon skrämde upp mig jättemkt;(.. men de kunde ju ha vart allvarligt, så förstår de. jag sökte på google å försökte hitta nåt sjukhus du kunde tänkas ligga på, de första va fel men de kopplade oss till ett annat sjukhus där du tydligen varit. de sa att de inte varit så allvarligt att du behövde sova där, utan att du gjort lite prover, fått piller å sedan åkt. de sög på engelska, tog mamma typ ett år att förklara innan de fattade vad vi ville, haha:P. och dan därpå efter ditt sjukhusbesök hade du inte skrivit nåt på bloggen, så då var vi alla lite oroliga igen, skrämm oss inte ester;/<3

..de e du som de den söta/snygga här, du ser så vacker ut på alla bilder:), jag e avundsjuk på dig, å ingen har väl nånsin kallat dig för förskräcklig. dessutom kändes de värre eftersom de dessutom va mormor som sa de;(. aja, orkar inte tänka på de mer, låg typ å grät bort hela den dan.

träna behöver jag verkligen, men jag tror inte jag e så duktig som du, kmr aldrig uthärda ett helt pass med min styrka/kondition;/. men hmn.. skulle egt vilja träna, men annars kanske vi kan gymma ihop elr nåt;D

jag saknar dig också otroligt mkt. hoppas du blir helt kry snart å kan umgås med dina vänner;), missu<3

2010-03-24 @ 19:45:04
URL: http://malvinamacova.blogg.se/
Postat av: Anonym

mamma hälsar

2010-03-24 @ 19:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0