And before you, I had nowhere to run to

Vi är rakt av helan och halvan. Varandras motsatser men på något sätt passar vi ihop som två pusselbitar. Vi vet vad den andra tänker bara genom en blick. Det är som om vi har någon telepatisk förmåga, som om våra hjärnor är synkroniserade med varandra. Om jag är ledsen vet du exakt hur du ska få mig glad, om jag är arg får du mig att skratta på två sekunder och om jag är vilsen och förvirrad ger du mig kartan och kompassen och får mig att känna mig lugn igen. Det bästa av allt med vår vänskap är att vi kan säga exakt vad vi tycker och tänker om varandra, om människorna runt omkring oss, om ett nytt klädesplagg, om favoritbandet eller om en politisk åsikt... Och oavsett om vi tycker helt olika så är det ok, för vi accepterar varandra för precis dem vi verkligen är. Du är det finaste jag har, den trognaste och pålitligaste, min andra halva, min bästa vän.




Kommentarer
Postat av: bitterfittan

så fint (:

2010-11-08 @ 01:18:23
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: Charlie

Awwwwhh! Älskade vän du betyder så gjukt galet mkt för mig. Det finns ingen som du. Det finns inga som oss. Du är underbar. SUPERHUMAN!

genom allt

kärlek!

2010-11-08 @ 13:44:29
URL: http://charlottehalsius.blogg.se/
Postat av: malvina

ni e gaalet sööta båda två<3

2010-11-08 @ 20:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0