Baby peach goes negro

Martin kom hit vid nio efter att han slutat jobbet så nu har vi fyra suttit och spelat fram tills nu. Riktigt kul trots att jag förlora. Alltså jag hade sån jävla otur... Blev rånad på mina pengar och jagad runt halva spelplanen av något jäkla festivaltåg 7 ggr under spelet...

Jag brukar ju alltid vara baby peach när vi spelar mario cart, och Johanna la upp en bild på Baby peach på facebook för ett tag sen och taggade mig. Och i förrgår hade Freddie kommenterat bilden med en länk som visade bilden ovan. Hahahha fy fasen vad jag skrattade åt det. För er retards som inte fattar det så hade han alltså photoshopat bilden och gett Baby Peach en touch av brunt. Niggahstyle. Gjorde min dag. babbel babbel, dags att sova nu tror jag. Sjukt kul helg iaf. Behövdes verkligen ;) pussochhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0