I'll find strength in pain and I will change my ways


Något står inte helt rätt till i min lilla hjärna. Ibland när jag är bakis får jag ett extremt behov av närhet. Jag måste verkligen kramas och bara vara nära folk. Idag blev det så. Stackars Martin var inte helt glad för det... Nu sitter jag här hemma i min lilla lägenhet och känner mig galet ensam, jag har ingen att mysa med. Och just nu behöver jag verkligen det... :(

Nu ska jag sova, är så extremt trött och imorgon har jag en massa som ska fixas. Jag och Sandra ska fixa en liten Halloweenfest här hemma för folket vi gick i skolan med. Har inte förberett något. Men just nu orkar jag inte. Låten ovan heter The Cave, Freddie tipsade om bandet och jag har verkligen fallit för deras musik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0