En dag på jobbet

Det måste verkligen vara trist för utomstående att läsa min blogg för tillfället. Det handlar ju typ bara om mig, johanna, freddie, martin och charlotte.. Men nu har det blivit så. Charlotte är min bästa vän och så det är ju inte konstigt, de andra tre är just nu mina närmaste vänner, vi ses varje dag och då blir det så att man hittar på andra saker efter jobbet... Dessutom så bor alla nära mig, till skillnad från alla andra som bor i stan eller längre bort. Det är alltid jag som åker till dom och ytterst sällan tvärt om...
Jaja, igår på jobbet var jag fett seg, men Martin muntra upp mig :)
Vi skulle dra ut en X-rapport för att se hur mycket vi hade fått in på lunchen. Martin gissade på 2000 kr.
på rapporten stod det 919 kr. Hahhaaha fail! ;)
I like BIIIIIG buts and I cannot lie!
Mmm. Martins världsberömda lasagne. Wanna try? ;p

Kommentarer
Postat av: johanna

NASTY KLASSEE

2010-11-13 @ 18:07:16
URL: http://scenbloggen.se/johannanordqvist

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0