Wicker park

Gårdagskvällen spenderades med min bästa vän. Jag åkte in till stan och mötte upp henne vid 00.00. Vi gick till hennes jobb Wagamama och hon bjöd på mat och dricka. Vi drack jättegod nypressad äppel- och limejuice och satt och pratade. Strax före ett kom Martin och hans poolare Andreas dit ;). Emil kom också dit vilket var riktigt kul eftersom jag inte träffat honom på länge. När det stängde gick vi vidare utan något riktigt mål. Sen pratade Martin ihop sig med Freddie som var ute på stan med sina vänner. Kvällen slutade på 54 där vi dansade lite och sen slagga vi hos bröderna ;p Jag tvingade Freddie att sitta och prata med mig ett tag, jag är så otroligt jäkla sällskapssjuk, måste ha folk runt mig hela tiden. Vad är det här liksom..?! Somnade strax före 6 och klockan ringde 9.30. Gick till jobbet och jobbade fram tills nio.

Nu har jag suttit och kollat på min absoluta favoritfilm. Det var Charlotte som fick mig att se den för flera år sen, och nu har jag sett den hur många gånger som helst, helt underbar... Ska sova nu, jobbar långpanna imorgon också och tänkte hinna med lite träning innan jag börjar. Sov gott.

Kommentarer
Postat av: Charlie

Älaska wicker park.

Älskar dig :)

Du är bäääääst!



Super human!

2010-11-14 @ 12:02:41
URL: http://charlottehalsius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0