Dagens outfit...

Filt: Inn och finn 99:-, mysskjorta från H&M 50:- på rea.

Nämen seriöst, jag har legat i soffan halva dagen och gjort nada. Tänkte kolla på step up 3 men de var så dålig kvalle på både bild och ljud så jag överväger att vänta tills i januari 2011 då den kommer ut på DVD ist. Jag har iaf lyckats städa hela lägenheten så nu är det riktigt snyggt igen. Ska göra en tonfisksallad till lunch och sen tror jag att jag ska ha ett litet hemmaspa, typ tända ljus, ansiktsmask och inpackning. Helst av allt hade jag velat köra ett pass på friskis så man känner att man lever liksom, men nu får jag ju känna på hur det är att vara död, och det funkar rätt bra det också. see yah ;)

Kommentarer
Postat av: Dilan Dilir

fin blogg ! :)

2010-10-20 @ 14:57:44
URL: http://dilaanisme.blogspot.com
Postat av: ingrid

hihi myspys :)

2010-10-20 @ 20:11:37
URL: http://ingridsinspiration.blogg.se/
Postat av: malvina

hihi sööt:) <3

2010-10-22 @ 14:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0