I think you're crazy,just like me


Jag vet att jag har nämnt tidigare att jag älskar mitt jobb, men det är verkligen så. Trots att det är slitigt och tröttsamt ibland så har vi så jävla kul och den gemenskapen vi har är svår att hitta på arbetsplatser.. I förrgår fick jag ett mess av Johanna som jag jobbar med där det stod att jag skulle kolla på hennes blogg där hon gjort en inlägg om The Pizza Family. Jag dog av garv ;p, Fredrik tyckte det var skitkul när jag visade det för honom idag, kanske är det internt, ni får väl se själva, just click here!

Kommentarer
Postat av: JOHANNA

2010-10-13 @ 22:28:55
Postat av: JOHANNA

hahaha <3

2010-10-13 @ 22:29:24
URL: http://scenbloggen.se/johannanordqvist

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0