Jajamen titta vad jag hitta på scenen


ok jag orkar inte ladda upp några bilder här idag, blir världens skönaste videoklipp som får sammanfatta min bakisdag i stället. Den här dagen har varit crazy, vi har haft det så jävla kul. Jag och Jojjan snodde varsin soffa hos bröderna Borg och sov där inatt. Vaknade vid tolv och då körde Freddie, Jojjan och jag ner till CGs, satt och käkade med Martin och Jocke som jobbade.. Snackade och låg och chilla i sofforna. Sen gick vi som inte jobbade in i lokalen bredvid och städade. Satte på musik och hoppade runt och dansade. Hhaha hade penisfight med baguetter och hade matkrig med resterna från gårdagen ;p. Sen åkte vi på roadtripp med lastbilen och sprang omkring och töntade oss i Åkarnas Hus där vi lämnade av lite möbler och sånt vi använt på pfesten. Efter det åkte vi tillbaka till CGs och jag hoppade in på jobbet och jobbade med pojkarna 17-21. Hade sört kul då också och fortsatte dansa. hahaha löve my dudelidudeees på CGs.
Bilder och alla smarriga details från festen får ni imorgon, promiseeee;)
sovasovasoooova nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0