Just call me.

Åh, jag har nog de underbaraste vännerna som går att hitta på denna planet. Och idag kammade Fia hem första plats!

Jag har varit lite nedstämd de senaste dagarna, jag tror verkligen bara att det ha med hösten att göra, allt blir mörkare, man har ett större behov av en varm famn att krypa ihop i under kalla, blåsiga och regniga höstdagar och kvällar... Och när man vet att man inte har det så känner man sig ensam. Jag gjort så gott jag kunnat här hos mig, krupit ihop i soffan med levande ljus och kollat på film och pratat med mig själv, haha, sad...

I vilket fall så kom jag hem från jobbet strax efter nio idag, kände mig trött och seg och la mig och kollade lite på en serie. Då ringer Fia och vi bara pratar om allt, skrattar åt roliga minnen och pratar om allvarliga och viktiga saker. Efter att ha pratat med henne kände jag mig inte alls ensam längre. Jag älskar dig också min söta vän. Tack för att du finns...
Första bilden är tagen av Natha, är på Idas studentskiva i våras. Andra bilden är från ett läger för några år sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0