Kycklingsallad



Det var helt underbart att simma igen! Jag körde på i en timme, och efter det blev det spa. Bästa på dagen var när de ropar ut att det kommer in manlig personal i tjejernas omklädningsrum.. Två sekunder senare kommer det in världens snyggaste kille och där står jag med en lermask insmord i ansiktet och ser ut som något psyko. Han fick sig ett gott skratt iaf ;) Nu är jag hemma hos Mamma och har varit ute på promenad med Poppy. Gjorde en riktigt god kycklingsallad med rökig bbqglaze och rivet äpple... Hörs senare. puss och hej! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men Ester det är DU som är min solstråle! Du är alltid rolig att prata med och om det inte var för att jag skulle känna mig som en liten stalker så skulle jag ringa typ varje dag. Tack för att du är tålmodig och lyssnar på mig och mina töntiga tonårsproblem:)

2010-10-07 @ 16:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0