morning sunshines



Hej people. Jobb idag, tog en liten paus nu efter att ha tagit emot leveransen och tvättat, fixat med tomglas och gjort illa hela mig. Igår hade jag btw en nära döden upplevelse... Efter Idol skulle vi åka därifrån och jag och Malvina skulle åka med Alexandra, Madde och Elin. Alexandra körde och jag har alltid hört rykten om att hon kör som en galning. Alla hoppa in i bilen och när jag hade ena benet inne och precis tänkte sätta mig så tryckte Alex på gasen i botten och började backa. Jag skrek, Madde skrek, Malvina skrek och Alex fatta ingenting. Mitt ben började vika sig och jag ba, helvette, nu åker jag under bilen. Jag ba BROMSA ALEX, BROOOMSAAA. Och då kolla hon bak och såg att jag inte satt i bilen. Skratta ordentligt efteråt, men i stundens hetta var det inte så roande...

I vilket fall ska jag till Frihamnen ikväll igen och kolla på Idolkvalets final. Jag hoppas verkligen att Jimmy får ett wildcard, han förtjänar det och han är en av få som varit riktigt bra under HELA tävlingen. Juryn borde tänka på det.

Jag är så sugen på att träna idag, undrar bara när jag ska ha tid. Kanske går ut och springer en halvtimme eller något nu efter jobbet... Hörs senare, pusshej ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0