Nästa gång blir det en mil!

OH MY!!! Jag kan seriöst inte fatta att jag överlevde denna kväll, har väl min söta rödtott till vän att tacka för det. Vi pushade varandra helt enkelt. Först körde jag ett Afro danspass på friskis i Hornstull. Jag gav allt, och fy fasen vad kul det var, svetten rann! Sen sprang jag till nästa gym, Fitness 24seven som låg 5 minuter från Friskis och där väntade Ronja på mig. Vi tog två löpband bredvid varandra och började köra. 5 kilometer blev det, eller en halv mil, vad som nu låter bäst och mest. Efter det körde vi benstyrka och mage inne på gymmet. Och nu kan jag knappt stå på benen. Gillar min svettfläck vid halsen på bilden... Jag kan ju meddela er att jag hade en likadan som täckte hela ryggen också. Men det borde vara åldersgräns för att se den så jag visar den inte, man drömmer ju fan mardrömmar av det! Hejhej, jag ska dränka er alla i mitt SVETT!!! Aja, ska sluta snacka skit nu och sätta mig och kolla på någon film. Sovmorgon imorgon, naaaaajs. ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0