Personalparteeeey del 2

padadampampampaaa. Del numero 2 som alla väntat på! Jag berättar kortfattat vad som hände:
Efter middagen i fabrikslokalen fick vi varsin vit sopsäck som vi fick fylla med alkohol från världens lager i kylarna. Fylldes upp ordentligt kan jag lova och sen fick vi gå ut och där väntade vår: PARTEEEEYBUSS!! Skit kul, de hade gjort om en vanlig SL buss till en mininattklubb med soffor, dansgolv, bardisk, kyl för dricka. Hur kul grej som helst. Så med den åkte vi in till stan och sjöng och dansa och jag vet inte vad vi höll på med. Den körde oss fram till nattklubben PURE där vi som var över 18 gick in och röjde. Cheferna köpte bubbel och vi drack och var glada och dansade fram tills stängning. Sen blev det matkrig på donken vilket resulterade i att jag, johanna och Julle blev utslängda av en vakt. Tuben hem till mörby och vi sov över på brödernas soffa. Galet kul kväll! ;p

längst bak i bussen
hahahha, en hel del sneda blickar när Freddie våldgästade tjejtoan
om vi röjde? svar ja
hahaha timmermän
bästa bilden, vad håller fia på med liksom? trycker in flaskan i munnen på martin!
Paula fångar CG i sitt nät

Kommentarer
Postat av: lucke

Hejsan, vad göres? :)

2010-10-30 @ 12:13:24
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0