Running up that hill

Alltså wtf?! Är det mänskligt att behöva stå en timme i kö för att handla en korg med mat? Tydligen är det alltid så på det nya shoppingkvarteret Enebyängen som öppnat upp i närheten av där jag bor:(. Jag gick in på Coop Extra och tänkte att gud vad bra, nu kan jag handla en massa billiga grejer. De öppnade i torsdags så det är en massa specialerbjudanden hela veckan. Plockade på mig både det ena och det andra. Kom fram till kön och insåg att det var den längsta kön jag någonsin sett. En timme som sagt, en fucking jävla timme.

Jag har inte bara handlat... Har även sprungit en halvtimme i skogen och städat klart nästan hela lägenheten. Nu förtjänar jag film och lite (tro det eller ej) godis. 5.90 kr/hg på coop extra. Det enda som var värt kön, hahaha ;p. Ska laga mat också, vad vet jag inte, kanske crêps eller något Asiatiskt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0