@ work



Imorse tryckte jag av alarmet och somnade om. Det händer bara när kroppen verkligen inte har fått sova tillräckligt. Men jag hann i tid till jobbet iaf, fick prioritera annat än mat och utseende. Typ: gick upp, drog på kläder, kastade ner bröd i väskan och sprang. I vilket fall såg jag ut som en zombie när jag kom fram, så jag försökte vakna till liv genom att springa omrking och tönta mig, åkte på leveransvagnen och annat skoj. Efter 4 minuter var jag pigg och glad och hade magkramp för att jag garvat så mycket åt mig själv. Fredrik sa att jag var mongo idag.. Jag förnekade det, men innerst inne tänkte jag att jag kanske var lite väl knasig ändå. Hehe ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0