I don't shine if you don't shine



Idag var första dagen på länge som jag inte ställde något alarm. Jag vaknade precis av mig själv, hur underbart är inte det?! Idag ska bli en grym dag till skillnad från gårdagen då jag gick omkring som en levande död med bultande huvud och riktigt illamående. Men vill man ha kul får man ta konsekvenserna och ja, jag drack väl kanske några öl för mycket...

Back to today dårå. Impulsbokade ett yogapass på friskis nu som börjar klockan 12.00. Sen ska jag kila runt på stan lite och förhoppningsvis hitta världens billigaste men snyggaste plagg. Känner att jag behöver något nytt och lönen har ju kommit idag, woohooo ;p Ikväll ska vi ha som en liten "avskedsmiddag" för Jimmy som ska bort från oss ett tag... Och sen kanske vi går ut? Vem vet? Men vi hörs nog under dagen.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Men vänta lite. Ska du inte ha alkoholuppehåll till nyår? Vad hände, estur? :P

2010-09-24 @ 12:13:55
URL: http://thesumofalltears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0