I love you!



Åh denna kvinna rocks my world! Jag och Sara möttes upp vid fyra tiden och satte oss på Espresso house, tog varsin latte och satt och pratade. Om pojkar, jobb, livet, dåtid, nutid... Tiden flög förbi och helt plötsligt var klockan 17.30 och mitt pass på Friskis började 18.00. Så vi sa byebye och jag kilade iväg till friskis. Till mitt förtret var Jympa/medel passet fullt.. Stod där och tänkte att jag väl får köra ett pass på gymmet istället men då var det någon som hoppade av så jag fick platsen. Var riktigt kul men jag kan väl inte säga att jag hängde med till 100% på alla rörelser... Efter passet kände jag att jag hade en massa energi och 5 min efter att mitt pass slutade såg jag att det var ett afro danspass med en ledig plats (den här tjejen har flooooow) Så jag hoppade på det och det var gaaaalet. Haha älskade det!

Nu är jag hemma och har precis käkat broccoli och chorizo. Ska äta lite keso till efterrätt :)
Fick föresten precis ett sms av Sara:
I love you!

Små ord som gör en så himla glad, alla borde ha en vän som henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0