Jimmy Claeson

Oj vilken kväll. Klockan halv åtta mötte jag upp Johan, Jompa, Jimmy, Ronja och Sebbe och vi drog hem till Johans och Jimmys mamma som hade bakat äppelpaj, gjort världens fruktfat och fixat inför en kväll framför Idol.

Idag(tisdagen 7/9), för er som inte vet det så sändes första avsnittet av Idol 2010. Jimmy visste inte alls om han skulle vara med idag eller imorgon och när han helt plötsligt visades på skärmen blev vi alla helt crazy, den enda som var lugn var Jimmy själv. Vi andra sprang runt och ringde folk och uppdaterade facebook statusar hit och dit ;).

Jag vet inte vilka av er som såg programmet, men jag tycker verkligen att det kändes som att Jimmy fick väldigt mycket tid i rutan. Mycket var fokuserat på honom, han hade liksom 2 "cliffhangers" och allt nästan avslutades med honom. Vad tycker folk om hans audition? Jag tycker verkligen att han var helt grym. Hahah det har jag alltid tyckt men jag trodde att han skulle vara nervös nu när det var en jury och inte oss han sjöng för. Men helt jäkla chill var han. Keep up the good work. Hejar på dig Jimmy :p!




Finns lite olika länkar till Jimmys audition:
Här och här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0